Ślubne - Forum - Weselne Strona Główna Ślubne - Forum - Weselne
Ślub i Wesele - Zorganizuj ten dzień z nam

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Perfect Planners -organizacja wesel , impezy integracyjne

Poprzedni temat «» Następny temat
Perfect Planners -organizacja wesel , impezy integracyjne
Autor Wiadomość
perfect_planner 

Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1
Skąd: Poznań
Wysłany: 2009-05-18, 23:25   Perfect Planners -organizacja wesel , impezy integracyjne



Perfect Planners jest firmą rodzinną założoną przez Martę Górną-Paździor, która postanowiła wykorzystać swoje doświadczenie w organizacji wesel i imprez rodzinnych i połączyć je ze zdobytym wykształceniem w dziedzinie zarządzania i marketingu.
Obszarem naszej działalności jest przede wszystkim Poznań i Wielkopolska, ale na prośbę klienta możemy wykraczyć poza te granice.

Firma Perfect Planners zajmuje się organizacja imprez wszelkiego rodzaju i na każdym ich etapie. Możemy zająć się organizacją od A do Z lub też mogą Państwo zlecić nam zrealizowanie wyłącznie konkretnego elementu uroczystości, np. znalezienie odpowiedniego lokalu.

W naszej ofercie znajdą Państwo:

* organizacja wesel i ślubów
* wieczory panieńskie i kawalerskie
* uroczystości rodzinne, komunie, chrzciny, jubileusze
* kreowanie wizerunku


Firma Perfect Planners zapewnia kompleksową organizację każdego przedsięwzięcia: szkolenia, konferencje, bankiety i imprezy integracyjne dla firm. Nasza oferta skierowana jest do firm, które cenią sobie profesjonalizm, perfekcję i najwyższą jakość usług.

Perfect Planners zorganizuje dla Państwa firmy:

* konferencje
* szkolenia
* koktajle
* christmas party
* spotkania biznesowe
* imprezy integracyjne
* bankiety firmowe

Perfect Planners - Poznań
www.perfectplanners.pl
 
 
     
aua 

Dołączyła: 19 Maj 2010
Posty: 4
Skąd: zza rogu
Wysłany: 2010-06-10, 14:07   

Jeśli chodzi o organizację wesel bardzo dobrą firmą jest również firma gustowne wesele. Po pierwsze mają doświadczenie w branży ślubnej, po drugie pracują u nich certyfikowani managerowie i mają niesamowite pomysły na przyjęcia weselne.
 
 
     
Aniusza 

Dołączyła: 07 Kwi 2014
Posty: 17
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-08-23, 18:45   

Może i fajnie jest mieć takiego menadżera, jak kogoś na to stać. Nie trzeba samemu o wszystkim myśleć. Ja niestety muszę wszystko sama. Na szczęście sa darmowe narzędzia w Internecie takie jak Wedding Planner http://www.slubeo.pl/korz...ego-jeszcz.html

 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 14