Ślubne - Forum - Weselne Strona Główna Ślubne - Forum - Weselne
Ślub i Wesele - Zorganizuj ten dzień z nam

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

uwaga na pierścionki firmy YES

Poprzedni temat «» Następny temat
uwaga na pierścionki firmy YES
Autor Wiadomość
fusieja 

Dołączyła: 28 Paź 2008
Posty: 1
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2008-10-28, 16:31   uwaga na pierścionki firmy YES

Post ten ma na celu pokazanie jak może się skończyć zakup w tej sieci, ja przeszłam to na własnej skórze i może są osoby które dzięki mojej wypowiedzi unikną wielu kłopotów, ja niestety nie miałam tyle szczęścia. W dniu 18-07-2008 mój narzeczony zakupił w sieci YES pierścionek złoty z brylantami i tego samego dnia się oświadczył. Pierścionek jest skonstruowany w ten sposób, że w „koszyku” pierścionka ułożony jest kwiat z siedmiu kamieni i łapki trzymają tylko te kamienie zewnętrzne, kamień środkowy nie jest trzymany przez żadne łapki tylko przez pozostałe kamienie- wygląda to oszałamiająco ale niestety ma swoje wady, dodatkowo na obręczy pierścionka znajdują się małe brylanciki, po osiem sztuk z każdej strony (zdjecie można było jeszcze niedawno obejrzeć na stornie yes, ale po mojej przygodzie z tym modelem zdjęcia już nie ma). W dniu 20-08-2008 pierścionek oddałam po raz pierwszy do reklamacji- zauważyłam, iż jeden z kamieni znajdujących się w „koronie” pierścionka jest ruchomy (jeden z tych sześciu stanowiących „płatki” kwiatu ułożonego z brylantów) i po prostu bałam się, ze wypadnie. W dniu 05-09-2008 odebrałam pierścionek z reklamacji- został wymieniony na nowy egzemplarz- przynajmniej tak stanowiło pismo które otrzymałam wraz z pierścionkiem, jednak pierścionek był bez metki i nie dostałam do niego nowego certyfikatu- tłumaczono to względami formalnymi, stanęło na tym, że certyfikat ma zostać dosłany do mnie w późniejszym terminie, jednak do tego nie doszło ponieważ już w dniu 07-09-2008 musiałam pierścionek reklamować ponownie- jeden z brylantów, tym razem ten mniejszy, znajdujący się na „obręczy” pierścionka, wypadł. W dniu 19-09-2008 ponownie odebrałam pierścionek z reklamacji- ponownie wymieniony on został na nowy egzemplarz- tym razem z nową metką, certyfikatem i paragonem- to tylko potwierdziło moje obawy, że za pierwszym razem pierścionek raczej nie był wymieniony tylko naprawiany- ale to już było nieistotne (zaproponowano również alternatywę- wymianę na inny model jednak ja wybrałam ten sam model)- ważne, że miałam w końcu pierścionek. Moje szczęście tym razem również nie trwało długo- w tym samy dniu w którym odebrałam pierścionek, wieczorem, zauważyłam, iż ponownie jeden z kamieni, ten znajdujący się w samym środku pierścionka, jest ruchomy. Następnego dnia, czyli 20-09-2008 oddałam pierścionek po raz trzeci do reklamacji, podkreślając w swoim piśmie, iż nie interesuje mnie zwrot pieniędzy ani wymiana na inny model- chcę mieć ten model ale wolny od wad-w którym nic się nie rusza i nic nie odpada. Jeśli ma ona wady konstrukcyjne czy projektowe to niech je usuną, zrobią co chcą żeby tylko nic się już w pierścionku nie ruszało i nie wypadło. Mając dosyć czekania w dniu 03-10-2008 zadzwoniłam do sklepu- otrzymałam informację, że pierścionek nowy zostanie do mnie wysłany w dniu 06-10-2008- nic więcej nie potrafili powiedzieć. Zadzwoniłam więc do centrali- tam bardzo niemiła Pani powiedziała mi, że wysyłają nowy pierścionek, ale dopiero w poniedziałek (był czwartek) bo ściągają go z innego sklepu, że nic w nim nie zmieniali jeśli chodzi o konstrukcję bo nie potrafią, bo oni go nie produkują tylko ściągają z Bóg wie skąd i że jeśli mi się nie będzie podobał to dają mi dwie alternatywy- wymiana na inny model albo zwrot pieniędzy. Ręce mi opadły, no ale nic, łudzę się, że tym razem będzie inaczej, dostaję telefon ze sklepu, że pierścionek już jest, idę po odbiór i co widzę?? Pani daje mi pierścionek do którego podpięta jest metka od mojego poprzedniego pierścionka (całe szczęście ją sobie zostawiłam i mogłam porównać) a jakby tego było mało do pierścionka daje mi Pani certyfikat który NIE MA WPISANEGO NUMERU CERTYFIKATU ani MASY PIERŚCIONKA (dla mniej zorientowanych- zawsze na metce pierścionka jest podanya końcówka numeru certyfikatu- żeby było wiadomo co się kupuje), a środkowy kamień oczywiście się rusza. Pani rozkłada ręce, że oni nic nie mogą, że to centrala, dzwonię do centrali a tam bezczelne babsko, bo inaczej nazwać nie można, mówi mi niewzruszonym głosem, że widocznie popełniła błąd z papierami, żebym się nie unosiła bo ona je jutro do sklepu dośle i Sklep mnie poinformuje jak dojdą i, że się w pierścionku kamień rusza i będzie ruszać bo taka jest jego konstrukcja i jak ja nie rozumiem konstrukcji pierścionka to ona na to nic nie może a ja mogę odebrać pieniądze jak mi się nie podoba. Ustalam numer do jej przełożonego, dyrektora działu, dzwonię, opisuję sytuację, mówię o jej bezczelności, arogancji, o tym ile nerwów już mnie to kosztowało, o tym, że mnie każdy po kolei zapewniał, że to się nie zdarza, że to wyjątek, że się nie powinno ruszać a ona mi tu wprost, że się będzie ruszać bo tak jest zrobiony , dyrektor mi na to, że przeprasza, że nie zna sprawy, że się musi zapoznać i jeszcze dzisiaj ktoś do mnie zadzwoni. Czekam, czekam, nikt nie dzwoni więc wieczorem zrezygnowana idę po odbiór pieniędzy- nie mam już ani siły, ani nerwów, ani czasu, ani nadziei żeby dłużej się z nimi użerać, a noszenie pierścionka w ciągłym strachu że coś co się rusza zaraz wypadnie mi się nie uśmiecha. Z ciekawości wchodzę następnego dnia na ich stronę internetową- okazuję się, że modelu tego już nie ma na stronie, a jeszcze dwa dni wcześniej był- chociaż tyle… „Biżuteria YES. Dzisiaj. Jutro. Zawsze.”- głosi hasło na ich stronie, na pewno nie u mnie, a Wy sami zdecydujcie czy chce wam się w to bawić z firmą YES. P.S. Poszukałam trochę w sieci- niestety już po fakcie- i okazało się, że nie jestem jedyną osobą której firma YES odebrała coś, czego się kupić nie da- tej wartości niematerialnej jaką dla kobiety ma pierścionek który dostaje od swojego mężczyzny. Odebrałam już nowy pierścionek, w lokalnej firmie, gdzie od wejścia widać, że sprzedawcy wiedzą o czym mówią, gdzie liczy się jakość wyrobu a nie ilość, i gdzie nie trzba przepłacać 30% za nazwę (porównajcie ceny pierścionków z kamieniami o podobnych cechach w wielkich sieciach i w mniejszych sklepach- będziecie w szoku, za to samo trzeba przepłacać minmum 30% nie mówiąc już o tym, że dstajecie wyrób z którym nic później nie zrobicie- bo sieci nie ingerują w wyroby- u lokalnych jubilerów takie coś jest nie do pomyślenia).
 
 
     
panna 

Dołączyła: 22 Wrz 2010
Posty: 83
Skąd: Polska
Wysłany: 2010-10-12, 00:20   

Rzeczywiście niemiłe zdarzenie. Ale zawsze może być gorzej. Trzeba uważać nie kupować złotej czy cennej biżuterii na rynku, straganie, czy domokrążców.
 
 
     
mark00 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2013
Posty: 14
Skąd: Radom
Wysłany: 2013-05-26, 20:05   

Dlatego zawsze trzeba dobrze wybrać i kupować u oficjalnych partnerów YES (możesz zadzwonić i się dowiedzieć czy dane stoisko rzeczywiście jest ich partnerem)
_________________
Marek Różański
 
 
     
Iwonka 

Dołączyła: 16 Sie 2011
Posty: 24
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-05-30, 15:24   

Nie kupowałam nigdy nic w tej firmie, ale wydaje mi się, że ma ona u nas pewną markę, i za pewne nie chciałaby jej tracić przez robienie bubli.

W dzisiejszych czasach żyjemy w świecie podróbek, więc nie wykluczone, ze jak wspomniał kolega przede mną, pierścionek nie koniecznie musiał być wyrobem firmy, a jakiegoś prywaciarza, chcącego sobie dorobić ich kosztem.
 
 
     
anna44

Wiek: 50
Dołączył: 04 Wrz 2015
Posty: 9
Skąd: katowice
Wysłany: 2015-09-06, 09:36   

trzeba uważać na podróbki, jest ich dosyć pełno na rybku. Firma niestety nie ceni sobie klienta. Sama się o tym przekonałam :(

Podziękowania dla rodziców :: Fotograf ślubny Katowice
 
 
     
Rammzas 

Dołączyła: 08 Wrz 2015
Posty: 2
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-09-08, 14:49   

Z każdym pierścionkiem może tak być. Po to są gwarancje i reklamacje.
_________________
http://www.klaczak.com.pl/drzwi-harmonijkowe-cena
 
 
     
eduarda92 

Dołączyła: 14 Wrz 2015
Posty: 3
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-09-14, 08:45   

Moim zdaniem tak skomplikowany pierścionek może być problematyczny, w końcu na małej powierzchni trzeba sporo zrobić, tutaj YES powinno się wykazać w czasie reklamacji
_________________
Bardzo dobre okna żory, przekonaj się sam
 
 
     
zuzaka 

Wiek: 42
Dołączyła: 26 Sty 2016
Posty: 1
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-01-26, 22:39   

Słyszałam o tym od innych koleżanek. Jednak ja mam to szczęście i pierścionek nie zawiódł. Jednak to inny jubiler.
_________________
bukiety ślubne kraków
 
 
     
Allvinn 


Dołączył: 16 Lut 2016
Posty: 3
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2016-02-21, 17:22   

mark00 napisał/a:
Dlatego zawsze trzeba dobrze wybrać i kupować u oficjalnych partnerów YES (możesz zadzwonić i się dowiedzieć czy dane stoisko rzeczywiście jest ich partnerem)


Zawsze korzystam ze sklepów stacjonarnych danej firmy, żeby się nie nabrać. Przy wyborze warto zwrócić uwagę czy wybranka nie ma uczulenia na dany metal.
_________________
Kto ma na języku miód, często ukrywa pod nim piołun.
 
 
     
Kemp200 


Dołączył: 17 Lut 2016
Posty: 3
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2016-02-22, 13:58   

Dzięki za przestrogę. Na pewno o niej nie zapomnę.
_________________
Happiness is a warm gun
 
 
     
lirenna 

Wiek: 27
Dołączyła: 01 Mar 2016
Posty: 2
Skąd: warszawa
Wysłany: 2016-03-01, 14:48   

Niemiłe, nie ukrywam, ale minęło tyle czasu, że naprawdę się wiele pozmieniało. Teraz jest trochę inaczej. Nie ma takich problemów. Wiem, bo mój pierścionek też był kupowany u nich.
_________________
http://www.twojinformator...kup-mieszkania/
 
 
     
Spassky 


Dołączył: 03 Mar 2016
Posty: 10
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 2016-03-06, 14:27   

Kemp200 napisał/a:
Dzięki za przestrogę. Na pewno o niej nie zapomnę.


Również dziękuję za przestrogę. na pewno będę tym pamiętał.
_________________
Gdzie kupić Strong Magnet
 
 
     
tyklop 


Dołączył: 16 Mar 2016
Posty: 4
Skąd: Frombork
Wysłany: 2016-03-22, 20:46   

Rammzas napisał/a:
Z każdym pierścionkiem może tak być. Po to są gwarancje i reklamacje.


Myślałem, że to jasne. Myliłem się.
_________________
A little learning is a dangerous thing.
 
 
     
domenica 

Dołączyła: 04 Kwi 2016
Posty: 2
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-04-04, 10:52   

Ja mam pierścionek od YES i nie uważam by była potrzeba się obawiać. Może po prostu zdarzyło się to z modelem akurat Twojego pierścionka. Przykra sytuacja, ale nie należy wszystkich modeli wrzucać do jednego wora....
_________________
http://www.meble-kuchnia....jest-na-czasie/
 
 
     
nikolkaa 

Dołączyła: 08 Lis 2014
Posty: 56
Skąd: Poland
Wysłany: 2016-05-06, 13:22   

Jakbym miała wybierać to chyba jednak szukałabym czegoś w kolekcji apart. Sprawdź tutaj! Takie z diamentem i z białego złota to chyba najlepszy wybór.
 
 
     
Tagi: pierścionek :: yes :: reklamacja :: ostrzeżenie
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 11