Ślubne - Forum - Weselne Strona Główna Ślubne - Forum - Weselne
Ślub i Wesele - Zorganizuj ten dzień z nam

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Harmonogram na sali weselnej

Poprzedni temat «» Następny temat
Harmonogram na sali weselnej
Autor Wiadomość
gring

Wiek: 54
Dołączył: 23 Kwi 2016
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-04-23, 17:01   

Zwykle gorące posiłki są serwowane co 2h, chociaż wiadomo - wszystko zależy od budżetu, którym dysponuje para młoda.
Zimne przekąski na stołach to podstawa - właśnie dlatego, żeby było czym zagryźć wódkę :)
_________________
fotografia ślubna Warszawa
 
 
     
pola 

Dołączyła: 02 Wrz 2011
Posty: 73
Skąd: pl
Wysłany: 2017-01-13, 14:14   

Ok, a tak ogólnie to czy nie sądzicie, że znacznie lepiej jest uderzyć w takim kierunku - http://www.whiteevents.pl Tzn. tego typu firm? Nie mówię że tej, ogólnie oddać całe planowanie i zarządzanie imprezą na zewnątrz?
 
 
     
Magdusiaa1988 

Dołączyła: 29 Mar 2016
Posty: 27
Skąd: Katowice
Wysłany: 2017-01-31, 20:48   

Najważniejsza jest samoorganizacja. Ja zaczęłam od robienia zakupów ślubnych na tej stronce https://www.dodatkiweselne.pl/. Polecam gorąco. :->
 
 
     
metroz 

Wiek: 36
Dołączyła: 23 Kwi 2014
Posty: 93
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2021-10-18, 12:17   

Przede wszystkim znajdźcie miejsce, bo z tym jest największy problem, jeżeli macie już w głowach jakiś szczegolny rodzaj otoczenia, krajobrazu i zaklepcie termin. My miejsce rezerwowaliśmy już ok.3-4 lat wcześniej na termin letni (one najszybciej są niedostepne), a i tak nie byliśmy pierwszymi, bo już wiele terminów było zajętych. Później znaleźliśmy kamerzystę, fotografa i muzykę. To must have jeżeli chcesz konkretne osoby, podoba Ci się ich praca, terminy naprawdę szybko się rozchodzą u profesjonalistów. Później można zapomnieć o temacie i z 1,5 roku przed planować resztę. Poza tym, ceny są naprawdę zróżnicowane, ale też są wysokie. Każdy chce zaliczkę. Warto się już teraz zorientować co i czyje usługi Wam się podobaja, popisać maile i dowiedzieć się o ceny. Będziecie mieli czas na odłożenie potrzebnej kwoty, wpłacicie zaliczki i zaklepane. My tak robiliśmy i mamy specjalistów z najwyższej półki a kompletnie nie odczuliśmy cen, bo właśnie wcześniej płaciliśmy, a nie wszystko na ost.chwile.

Polecam rownież tę stronę: https://www.zankyou.pl Znajduje się tutaj dobry poradnik na temat tego, jak zaplanować imprezę w dobry sposób.
 
 
     
cyffoto

Wiek: 54
Dołączył: 18 Paź 2012
Posty: 81
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2023-01-09, 08:24   

My zarezerwowaliśmy noclegi, ale opłacamy tylko najbliższym lub rodzinie z daleka Reszta będzie mogła opłacić sobie sama w niższej cenie z tego względu, że zarezerwowaliśmy większą ilość pokoi I zorganizujemy też na pewno jakiś transport dla tych mieszkających niedaleko.

Już kontaktowaliśmy się z firmą:

https://www.migdaltrans.pl/ (firma zajmuje się transportem osób w Krakowie).

I pewnie skorzystamy z ich usług
 
 
     
Tagi: harmonogram na sali weselnej
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 14